ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru przysługuje Państwu możliwość jego zwrotu  bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów przedłużyliśmy możliwość zwrotu zakupionego towaru do 21 dni! Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwrócony towar nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrot bezpłatny – dla zamówień zwróconych przez Inpost

Jeśli nie minęło 21 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem mogą Państwo skorzystać z bezpłatnego zwrotu. W celu rozpoczęcia procedury bezpłatnego zwrotu należy:

  1. Przejść na stronę: https://szybkiezwroty.pl/ i wypełnić znajdujący się na tej stronie formularz.

  2. Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia chęci skorzystania z bezpłatnego zwrotu zostanie ono zweryfikowane pod kątem wymaganych warunków.

  3. Drogą mailową zostaną Państwo poinformowani o potwierdzeniu lub odrzuceniu zgłoszenia. W mailu otrzymają Państwo również wszystkie szczegółowe informacje w jaki sposób dokonać bezpłatnego zwrotu.

UWAGA! Bezpłatny zwrot jest realizowany wyłącznie za pośrednictwem sieci paczkomatów InPost. Zgodnie z instrukcją w mailu w celu dokonania bezpłatnego zwrotu należy udać się do jednego z paczkomatów na terenie Polski i za pomocą otrzymanego kodu dokonać zwrotu zakupionego towaru. Prosimy pamiętać o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.

Zwrot płatny

W przypadku jeśli nie mogą lub nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem sieci paczkomatów InPost mogą Państwo dokonać zwrotu w sposób tradycyjny, odsyłając zakupiony towar przesyłką na swój koszt wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Przesyłkę w terminie nie przekraczającym 21 dni należy odesłać na adres:

SFERAB2B SP. Z O. O.
UL.
HUCULSKA 40,
42-200 CZĘSTOCHOWA
Z dopiskiem „ZWROT – zakupy na malesmyki.pl”

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych w opcji „za pobraniem”.

Po otrzymaniu Państwa przesyłki, sprawdzimy stan zwróconego towaru (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). Jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań zwrot zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Państwa o odstąpieniu od umowy. Zwrot kosztów nastąpi w taki sam sposób, jaki wybrali Państwo podczas składania zamówienia chyba, że wyrażą Państwo zgodę na inny sposób zwrotu.

W przypadku jeśli Państwa zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Państwu na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy do Państwa produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziecie Państwo w naszym Regulaminie sklepu.

 

REKLAMACJA

Zachęcamy Państwa przed odbiorem przesyłki z zamówionym towarem o sprawdzenie czy nie uległa przesyłka uszkodzeniu w trakcie transportu. W przypadku jeśli opakowanie posiada widoczne zewnętrzne uszkodzenia, zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 728 981 932 lub drogą mailową na: biuro@malesmyki.pl. Po opłaceniu kwoty i pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki z zamówionym towarem w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w przesyłce bardzo ważne jest spisanie protokołu reklamacyjnego. Jest to podstawa do odzyskania pieniędzy za wadę wynikłą w transporcie niezależną od nas.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, mają Państwo możliwość reklamować zakupiony towar w oparciu o rękojmię. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@malesmyki.pl lub pisemnie na adres: ul. Huculska 40, 42-200 Częstochowa.

Reklamowany towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

SFERAB2B SP. Z O. O.
UL.
HUCULSKA 40,
42-200 CZĘSTOCHOWA
Z dopiskiem „REKLAMACJA – zakup na malesmyki.pl”

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych w opcji „za pobraniem”.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sklepu.

 

ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz odstąpienia od umowy (PDF)

  2. Formularz reklamacyjny (PDF)